اخبار

ایرابن، حامی هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

نمایشگاه صنعت ساختمان قم

گروه ساختمانی ایرابن به‌عنوان حامی هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم از 2 تا 5 آبان‌ماه 1402 در این نمایشگاه حضور دارد.

برگزاری هفدمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم در آبان 1402

«نمایشگاه صنعت ساختمان قم» از 2 لغایت 5 آبان‌ماه 1402 از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم واقع در کیلومتر 2 اتوبان قم-تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، کسب و کارهای صنعت ساختمان و هم‌چنین شرکت‌های مرتبط با کالاهای خدماتی ساختمان از جمله سرامیک، سنگ، مصالح ساختمان، دکوراسیون داخلی، تهویه مطبوع، خانه هوشمند، درب ضد سرقت و درب و پنجره، خود را در معرض نمایش به علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهند.

گروه ساختمانی ایرابن در این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم به‌عنوان حامی و یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه حضور دارد و فعالیت‌ها و پروژه‌های خود را معرفی خواهد کرد.

یکی از پروژه‌هایی که ایرابن در نمایشگاه مورد معرفی قرار می‌دهد، پروژه چهارباغ به‌عنوان اولین باغ آپارتمان استان قم است. چهارباغ در پردیسان قم واقع شده است و طراحی این پروژه به‌گونه‌ای است که علاوه بر فراهم کردن خدمات رفاهی متنوع، فضایی سرسبز و آرام را برای القای حس اطمینان و آرامش و تجربه یک زندگی شهری آسوده در اختیارتان قرار می‌دهد.

این نمایشگاه که با حضور گروه‌های ساختمانی، دکوراسیون، تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، مصالح و صنایع و کسب و کارهای وابسته به صنعت ساختمان برگزار می‌شود، فرصتی مناسب برای انتقال اطلاعات و برقراری ارتباطات موثر فعالان این حوزه و زمینه‌ساز همکاری‌های مشترک برای کسب و کارهای مرتبط با حوزه ساختمان‌سازی است.

شرکت‌کنندگان در «نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم» را می‌توان به چند دسته اصلی تقسیم‌بندی کرد.

گروه اول شرکت‌های ساختمانی استان هستند که در زمینه‌هایی از قبیل نظارت و اجرا، اجرای اسکلت و سازه، خدمات مهندسی، اجرای سقف، طراحی و اجرای نمای ساختمان، معماری و نقشه‌برداری فعالیت می‌کنند.

گروه بعدی، کسب و کارهایی هستند که در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در حال فعالیت هستند. کسب و کارهای طراحی و تولید کابینت، روف گاردن، فضای سبز و محوطه‌سازی، معماری داخلی، مبلمان، شومینه، سقف دکوراتیو از افرادی هستند که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

شرکت‌های مرتبط با تولید تجهیزات و تاسیسات ساختمانی دسته‌ای دیگر از کسب و کارهایی هستند که در این دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قم حضور دارند.

این دسته‌بندی شامل کسب و کارهای مرتبط با هوشمندسازی ساختمان، طراحی و اجرای تاسیسات الکتریکی، طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی، تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تولید سیستم‌های تهویه مطبوع، طراحی و تولید کاشی، طراحی و تولید درب و پنجره و ساخت آسانسور و پله برقی می‌شود.

هم‌چنین کسب و کارهای تولیدکننده مصالح ساختمانی که شامل تولیدکنندگان آهن‌آلات ساختمانی، کاشی و سرامیک، بتن و فراورده‌های بتنی و آجر نسوز می‌شوند، در این دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قم حضور پیدا می‌کنند.

به این وسیله از تمامی علاقه‌مندان به حوزه ساختمان و سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان دعوت می‌شود تا با حضور در غرفه ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم، با پروژه‌های این گروه ساختمانی آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *