اخبار

گزارش تصویری از حضور ایرابن در نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان استان قم

گزارش تصویری نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان قم

گروه ساختمانی ایرابن با حضور در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم که از 2 تا 5 آبان ماه 1402 در شهر نمایشگاهی قم برگزار شد، برنامه‌های مختلفی را به علاقه‌مندان به صنعت ساختمان ارائه داد. ایرابن که به‌عنوان حامی این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان قم نیز ایفای نقش می‌کرد، توانست توجه سرمایه‌گذاران صنعت مسکن، صاحبان کسب و کارها و دوستداران این حوزه را به خود جلب کند. در ادامه یک گزارش تصویری از حضور گروه ساختمانی ایرابن در این نمایشگاه را مشاهده خواهید کرد.

حضور سرمایه‌گذاران، صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان به حوزه ساختمان

در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان قم، افراد بسیاری از غرفه گروه ساختمانی ایرابن بازدید کردند و ضمن تعامل با هئیت مدیره، تیم طراحی و اجرا و تیم فروش ایرابن، در مورد این گروه ساختمانی و پروژه‌های گذشته و در حال اجرای آن اطلاعات کسب کردند.

گزارش تصویری هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان، مقامات استانی، فعالان حوزه ساختمان، دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه از جمله افرادی بودند که در غرفه ایرابن حضور یافتند.

معرفی پروژه چهارباغ، برگزاری مذاکرات، حضور مقامات و صاحبان کسب و کار، برگزاری نظرسنجی تخصصی ساختمان، برگزاری نشست تخصصی معماری، بازدید دانشجویان از غرفه و بازدید مدیران ایرابن از سایر غرفه‌های نمایشگاه، از برنامه‌های گروه ساختمانی ایرابن در این نمایشگاه بود که شرح آن‌ها در ادامه آمده است.

معرفی پروژه چهارباغ

معرفی چهارباغ به‌عنوان اولین باغ آپارتمان استان قم از جمله فعالیت‌های اصلی تیم ایرابن در نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان قم بود. بازدیدکنندگان از غرفه ایرابن با مشاهده ماکت، بروشور و نماهای 3 بعدی پروژه چهارباغ و هم‌چنین توضیحات پرسنل ایرابن، در مورد این پروژه بزرگ اطلاعات کسب کردند.

چهارباغ در یکی از دردسترس‌ترین نقاط پردیسان قم واقع شده است و امکانات رفاهی مختلف را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد. با توجه به نرخ رشد بالای مسکن در پردیسان، چهارباغ فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز به شمار می‌رود.

گزارش تصویری نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان قم

فضای سرسبز، مسیر تندرستی، تیپ پلان‌های مختلف واحدها، روف گاردن، سالن گیمینگ، خانه بازی کودک، سالن تشریفات اختصاصی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و امکانات خانه هوشمند برخی از امکانات چهارباغ است که احساس آرامش را برای ساکنان این عمارت به ارمغان می‌آورد.

برگزاری مذاکرات در غرفه ایرابن

برگزاری مذاکرات بین تیم فروش ایرابن و علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان یکی دیگر از بخش‌های مهم برنامه‌های مهم ایرابن در این نمایشگاه بود. در این مذاکرات، تیم فروش ایرابن با ارائه توضیحات در مورد این گروه ساختمانی، پروژه‌های انجام‌شده و پروژه‌های در حال اجرای این گروه، به طرف‌های مذاکره آگاهی دادند.

 

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

در پی این مذاکرات، بسیاری از سرمایه‌گذاران و خریداران ترغیب شدند که با حضور در جلسات اختصاصی در دفتر ایرابن، اطلاعات بیشتری را به‌دست آورند و برای خرید و سرمایه‌گذاری تصمیم‌گیری کنند.

حضور صاحبان کسب و کار و مقامات استانی

مقامات استانی و صاحبان کسب و کارهای حوزه ساختمان از دیگر افرادی بودند که از غرفه ایرابن بازدید کردند و با هیئت مدیره و سایر پرسنل ایرابن نشست داشتند.

گزارش تصویری نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان قم

حضور صاحبان کسب و کارهای صنعت ساختمان در این نمایشگاه و تعامل و برقراری ارتباط میان آن‌ها فرصتی مناسب را برای همکاری فراهم می‌کند.

برگزاری نشست تخصصی معماری توسط دکتر دهقان

یکی از بخش‌های علمی نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان قم، برگزاری نشست تخصصی معماری با موضوع اهمیت فرهنگ در انتخاب مصالح ساختمانی بود که در روز پنجشنبه 4 آبان با سخنرانی دکتر کیان دهقان، مدیر آتلیه معماری ایرابن برگزار شد.

گزارش تصویری از نمایشگاه صنعت ساختمان قم

پس از پایان این نشست، شرکت‌کنندگان به همراه دکتر دهقان از غرفه ایرابن بازدید کردند و دکتر دهقان توضیحاتی را در مورد پروژه چهارباغ به آن‌ها ارائه داد.

برگزاری نظرسنجی همراه با قرعه‌کشی در غرفه ایرابن

یکی از برنامه‌های جالب توجه غرفه ایرابن که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت، برگزاری نظرسنجی تخصصی ساختمان بود. شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در قرعه‌کشی تور بازدید از نمایشگاه Big5 دبی شرکت داده می‌شوند.

 

حضور ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

در این نظرسنجی سوالاتی در مورد ویژگی‌های ساختمان ایدئال از شرکت‌کنندگان پرسیده شد و نظرات آن‌ها در مورد رعایت اصالت در طراحی ساختمان به ثبت رسید.

بازدید دانشجویان معماری

برنامه بازدید دانشجویان معماری از دیگر برنامه‌های ایرابن در نمایشگاه هفدهم صنعت ساختمان قم بود که توسط دکتر دهقان مدیریت شد.

در این بازدید دکتر دهقان توضیحاتی را در مورد پروژه چهارباغ به دانشجویان ارائه داد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

 

گزارش تصویری از هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

بازدید مدیران ایرابن از غرفه‌های دیگر نمایشگاه صنعت ساختمان

همان‌طور که صاحبان کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه از غرفه ایرابن بازدید کردند، برنامه بازدید مدیران ایرابن از غرفه‌های نمایشگاه نیز در دستور کار حضور این گروه ساختمانی در نمایشگاه قرار گرفت.

مدیران ایرابن با حضور در غرفه‌های دیگر، با صاحبان کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه تعامل کردند و به این صورت روابط بین کسب و کارهای حوزه صنعت ساختمان را مستحکم‌تر ساختند.

نمایشگاه صنعت ساختمان قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *