طرح مرمت و بازسازی ساختمان ایرابن

در طرح مرمت و بازسازی ساختمان ایرابن، خانه‌های فرسوده و مورد نیاز به تعمیر را به مهندسان ما می‌سپارید و عمارتی نوساز و طبق سلایق و انتظارات خود را تحویل می‌گیرید.

ویژگی‌های قرارداد مرمت و بازسازی ایرابن

قرارداد مرمت و بازسازی ساختمان چیست؟

بر اساس این قرارداد، مالک خانه‌های فرسوده یا ساختمان‌هایی که به تعمیرات اساسی نیاز دارند، عملیات نوسازی و تعمیر بنا را به یک شرکت ساخت و ساز می‌سپارد و ساختمان نوساز را در موعد مقرر و طبق قرارداد تحویل می‌گیرد.

در این قرارداد باید مسئولیت‌ها با دقت تعیین شود و موارد مختلف در طول اجرای پروژه پیش‌بینی شود تا اجرای پروژه طبق قرارداد به درستی به پیش برود و با چالش مواجه نشود. برخی از موضوعات موجود در قرارداد مرمت و بازسازی ساختمان عبارت هستند از:

  • زمان تحویل ساختمان
  • تعهدات و مسئولیت‌های طرفین قرارداد
  • هزینه‌های ساخت و ساز
  • زمان و شیوه پرداخت هزینه تعمیر و نوسازی
  • میزان جریمه به ازای هر روز تاخیر در تحویل ساختمان

یکی از ویژگی‌های قرارداد بازسازی و تعمیر ساختمان، امکان نظارت شما در مراحل مختلف اجرای پروژه است تا در صورت بروز هرگونه مشکل و عدم پایبندی پیمانکار به قرارداد، بتوانید مشکل را برطرف کنید و پروژه را در مسیر درست نگه دارید.

با توجه به نرخ تورم، زمان و ساز و کاری که برای پرداخت هزینه‌های نوسازی در نظر گرفته می‌شود، اهمیت پیدا می‌کند. درصد پیش‌پرداخت هزینه‌ها و زمان‌بندی پرداخت‌ها باید به صورت دقیق تعیین شود تا هیچ‌کدام از طرفین به واسطه قرارداد متضرر نشوند.

یکی دیگر از مواردی که می‌توان آن را در قرارداد مرمت و نوسازی قرار داد، تعیین میزان جریمه به ازای تاخیر در تحویل پروژه از جانب پیمانکار است.

این جریمه می‌تواند به صورت روزانه تعیین شود و پیمانکار ملزم می‌شود به ازای هر روز تاخیر در تحویل ساختمان، مبلغی مشخص را به‌عنوان جریمه به کارفرما یا مالک عمارت پرداخت کند.

بر اساس این تضمین، شرکت ساخت و ساز طرف قرارداد نوسازی ضمانت می‌کند که پروژه بر طبق قرارداد پیش برود و پروژه به درستی به سرانجام برسد. این تضمین می‌تواند در قالب مبلغی که به امانت در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد، حاصل شود.

در واقع مبلغی مشخص از هزینه‌های پرداختی‌های کارفرما به پیمانکار، نزد کارفرما نگهداری می‌شود و در صورت حصول اطمینان از حسن انجام کار به کارفرما پرداخت می‌گردد.

مشخصات فنی مواد و مصالح مورد نیاز برای تعمیر و نوسازی یکی دیگر از موضوعاتی است که در قرارداد گنجانده می‌شود. با قید این مشخصات در قرارداد، کیفیت و نوع مواد و مصالح مورد نیاز مشخص می‌شود و کارفرما و شرکت ساخت و ساز از این نظر به مشکل برنمی‌خورند.

برای دریافت مشاوره لطفا روی دکمه “دریافت مشاوره” کلیک نمایید.

مقایسه آگهی ها

مقایسه