اخبار

جشن بزرگ رونمایی از برند ایرابن در قم برگزار شد.

رونمایی از برند ایرابن

همزمان با میلاد فرخنده امام جواد علیه‌السلام و یازدهمین سالگرد تاسیس گروه ساختمانی نیارش گستر، جشن رونمایی از برند جدید این گروه با نام ایرابن برگزار شد. در این جشن باشکوه با حضور چهره های علمی، فعالین صنعت ساختمان و دیگر کسب و کارها از نام برند جدید نیارش گستر؛ ایرابُن و دو پروژه جدید رونمایی شد.

تولد گروه ساختمانی ایرابُن پس از دو دهه فعالیت نیارش گستر

نیارش گستر پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در استان های قم و یزد، طراحی، نظارت و انجام پروژه های مختلف از جمله مجموعه عمارت های نیارش در این جشن از برند جدیدش با نام ایرابُن رونمایی کرد. این جشن با میزبانی عوامل گروه ساختمانی و اجرای مجری توانمند آقای رضا رفیع برگزار شد. در این رونمایی مقامات کشوری، استانی، فعالین صنعت سازمان و مدیران شرکت های مختلف حضور داشتند.

مدیرعامل گروه ساختمانی نیارش گستر پس از خیر مقدم به مهمانان با اعلام چشم انداز جدید نیارش که فعالیتهای بیشتر در سطح استان، کشور و دیگر کشورهای منطقه است، دلیل انتخاب نام جدید ایرابن را توضیح داد. مهندس میرزایی، ایرابن را نامی برگرفته از ترکیب ایران و بن معرفی کرد که هم حاکی از هویت ایرانی و ملی این گروه است و هم دربرگیرنده معنای استحکام و استوار بودن است که برگرفته از واژه بن است.

تقدیر از پیشکسوتان معماری کشور

در بخشی دیگر از این مراسم از دو چهره مطرح معماری کشور؛ استاد محمد گلیار و دکتر سید مصطفی صالحی تقدیر به عمل آمد. هیئت مدیره ایرابن از استاد محمد گلیار که چهره ماندگار معماری سنتی کشور شناخته شده تقدیر نموده و مقام ایشان را به پاس سالیان طولانی در طراحی و نظارت اماکن ملی و مذهبی مختلف ارج نهادند. همچنین از دیگر چهره معماری کشور دکتر سید مصطفی صالحی که از اساتید برجسته معماری و زمین شناسی کشور هستند تقدیر به عامل آمد. مدیران ایرابن همچین به پاس خدمات شایسته  دونفر از کارمندان قدیمی نیارش گستر در یزد، از ایشان تقدیر و هدایایی به ایشان تقدیم نمودند.

رونمایی از نخستین پروژه باغ آپارتمان قم

همزمان با این جشن از دو پروژه جدید ایرابن با عنوان عمارت چهارباغ و برج سلامت رونمایی شد. عمارت چهارباغ به عنوان اولین باغ آپارتمان قم در منطقه پردیسان و با امکانات منحصر به فرد است. دکتر دهقان مدیر آتلیه معماری ایرابن ضمن رونمایی از ماکت این پروژه درباره این پروژه توضیحاتی دادند. ایشان در بخش دیگری از رونمایی پروژه های ایرابن، از برج سلامت که از دیگر پروژه های ایرابن است صحبت کردند..

در پایان این مراسم با انجام قرعه کشی میان مهمانان محترم، به 4 نفر از نفرات برگزیده سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس هدیه داده شد. همچنین کیک سالگرد گروه ساختمانی نیارش گستر و برند جدید توسط هیئت مدیره محترم ایرابن بریده شد و با جشن نور و عکس یادگاری، مهمانان محترم مورد پذیرایی گروه ساختمانی ایرابن قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *